Ytterligare en bra dag!

Ja, livet är på topp känns det som. Idag vart det promenad på morgonen.
Kom även iväg till Subway med Björn och Robban. Sen följde jag med till jobbet och drack deras goda kaffe i deras nya kaffemaskin, cappucino- som jag lär fördricka (kan man skriva så? det heter ju föräta så varför inte fördricka?) mig på när jag börjar arbeta igen. Sen hämtade jag och Moa Neo, vi har pulat och pysslat lite, han gjorde pärlplatta och jag gjorde ett fint kort till Moas nya kusin! Så kul, hon fick en liten pojkkusin inatt, jag är så glad för Anders och Jaminas skull. Och avundsjuk, tänk vad mysigt att ha en alldeles färsk 2900 grams bebis hos sig :-)

Dinkelpannkakor vart det idag, jag kände ingen skillnad på smaken om man jämför med vanliga pannkakor. Så i fortsättningen blir det nog dinkelpannkisar...om vi inte blir riktigt fattiga förstås för det var inte det billigaste mjölet, 39:- för 1,25 kg!!!

Kvällens snacks;  frysta apelsinklyftor med kokos på.



Nu ska jag plocka fram lite kläder till imorgon. Ser fram emot IKEA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0