Jag är i mitt vanliga tillstånd...

...trött, trött, trött.
Inte jättetrött så att jag måste sova, nej då är jag nog lite för  rastlös för att somna. Men jag är så seeeg, orkar inte sminka mig, orkar inte gå ut. Jag har varit till affären idag, det får räcka. Jag målade med vattenfärg ett kort tag med Neo, det var inte så roligt så jag tröttnade, men jag fick igång honom iaf, han sitter fortfarande och målar.
Sebbe och Matte spelar fotbollsspel på X-boxet, som jag förresten prövade på för första gången i mitt liv igår. Jag blev alldeles förvirrad och blandade ihop knapparna som man skulle skjuta på och springa snabbare med...inte riktigt min grej! Men senare på kvällen (igår) körde vi mitt spel; Lips, det var roligt, jag hade fått i mig lite vin det var tur det annars hade jag inte vågat sjunga inför folk...Matte var här. Jag vågar ju bara sjunga inför Seb vanligtvis.
Det var en mysig Fredagskväll! Neo fick vara med och köra "Scene it". Klockan 20.00 hade vi spelpaus för "Talang 2009". Vi ringde och rösta på han som pratade så roliga saker och snabbt...kommer inte på vad han heter.

I förrgår flyttade jag in Moas säng till barnens rum, och flyttade på bokhyllan därinne, det blev mycket finare än tidigare.

Nu har vi bestämt vad som händer på midsommar, det blir till att åka till Ljusterö, det ska bli jättemysigt!

Sebbes syster har nu tryckt ut sin lilla bebis, en Andrea blev det, så liten och söt! De var här för ett par dagar sen.


Vi hade Anders, jamina och Rufus här för några dar sen också;
 

Moa hjälper Matte på Guitar hero;


Nu har Mosing vaknat så nu tänker jag sätta mig och leka lite med henne. Ha en trevlig Lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0