Ovesäntligt eller ej

Vill skriva men ändå inte. Vill skriva om att jag har varit i handen och köpt bikini, att jag har solat solarium och börjar nu se lite resultat, att jag har varit duktig och gjort lite egen barnmat, att Moa har feber, att vi var hos Anna igår och sen på Enskede gård och kolla när Amanda spelade fotboll...men allt känns ändå ganska ovesäntligt.

 En sån här bikini blev det, fast en brun!

Idag lever jag i nuet, inga planer förutom grillspett till middag, ska bli riktigt gott!
Det är 20 grader varmt ute, och ändå tycker jag att det är lite kallt, hur ska det bli på Kreta? För 20 grader är ungefär så varmt det är där just nu.

Vi har gjort lite småjusteringar i köket, bara förbättringar som att ha tagit bort vitrinskåpet och glasdörren.

Ha en fortsatt toppenhelg!


Kommentarer
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Jag tycker den rosa var jäkligt snygg annars. ;) men ingenting jag skulle komma i som är lite rund i kanten. hehe. Hoppas allt är bra.

2009-05-06 @ 07:49:22
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0