Urinvärksinfektion

Hej allihopa! Idag har det varit en bra dag, jag har fått mycket gjort, dammat, dammsugit, skura badkaret, duscha och gjort mig iordning.
Sen åkte jag och Moa till Södertälje, hämtade mamma på jobbet, åkte hem till hennes sen, där hon bjöd på mat och fika. När jag ändå var i Södertälje så passade jag på att träffa Nina som har flyttat dit, mycket trevligt att träffa henne och magen.

En sak som är mindre bra är att jag vaknade upp med urinvärksinfektion för första gången i mitt liv! Verkar som att de flesta som jag har pratat med har haft det (flera gånger också) men jag har alltid klarat mig. Fast jag vet varför jag fick det nu...bara för att jag inte kissade efter vi hade sex i förrgår!!!
Jag ringde vårdcentralen i morse som gav mig rådet om tranbärsjuice och citron...så det har jag druckit hela dagen lång i hopp om att jag ska bli bättre...men nu har jag blod i urinen, så jag ringde sjukvårdsupplysningen som sa att jag måste ringa doktorn imorgon igen. Jag blir så irreterad, jag har ju planer för helgen :-) Jag vill INTE ställa in. Hoppas jag kan ha min tjejkväll ändå, men det ser mörkt ut just nu :-(      ÅÅÅÅHHHH jag är kissnödig hela tiden-jobbigt!

Hoppas på god sömn inatt, men jag tror tyvärr inte att det kommer bli så mycket sömn.

Kommentarer
Postat av: Philip

Du menar inte "urinvägsinfektion" ? ;)

2009-06-09 @ 23:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0