Yesterday, today, tomorrow.

Igår var jag, Neo och Moa hemma hos Annelie med familj, de har flyttat till hus nu. De bor jättefint, lite avis blir man allt, speciellt när det är så varmt och härligt ute, då skulle det inte sitta helt fel med egen tomt!
Neo cyklade dit;
   Det var så fint i "våran skog", alldels grönt och massor av blommor!

Lite senare på dagen fick vi med karlsloken ut på granngården, vi sparkade lite fotboll och kasta frisbee, det suger jag på! Neo försöker lära mig kasta, dock förgäves.




Idag vart det morgonpromenad till Coca-Cola, Björn fick komma ut med en kopp kaffe till mig. Sen gick jag hem igen, Lisen kom förbi på en kaffe då. Sen var jag duktig och bakade frallor, "Rosenbröd".
Sen var det dags för dagishämtning och utevistelse en stund.
Efter middagen gick jag och barnen till Madde på en kopp te.
Karlsloken, han är i Gävle och kollar på AIK som spelar, de låg under sist jag pratade med honom så han var inte på sitt bästa humör!

Imorgon blir det picknick på Rudan, jag, barnen och Helena. Just det ska kolla vädret nu, så att det inte blir regn imorgon!!! God natt så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0