Assyriska FF

För ett tag sen visades matchen mellan Assyriska FF-DIF på tv:n, jag smågluttade lite, lyssnade framförallt (då jag samtidigt satt som besatt framför datorn och spelade "Caféworld") och kände igen mer och mer namn. Namn som Eddie Moussa, Martin Lorentzon och Stefan Batan. När jag gick i 1:an gick jag i samma klass som Stefan Batan. Jag gick i samma skola som Eddie (Ronnaskolan) fast han är ett år äldre än mig. Min kompis var så kär i honom när vi gick i 4:an... Martin Lorentzon gick jag i samma skola som i högstadiet- Rosenborgskolan.
Kanske inte så intressant direkt men jag tyckte bara att det var kul att det har gått så bra för dem!

Imorse när jag hade lämnat Neo så mötte vi upp Natta för vi hade tänkt gå en prommis, men det var så jävla kallt så vi gick direkt hem hit och drack kaffe. Sen hade jag tänkt åka och träna, men trots att det tog oss 1,5 timme från dörr till dörr imorse så somnade inte Moa i vagnen. Då går det inte att träna, då somnar hon försent så att jag hinner inte ge henne lunch och åka och träna och vara klar till 13.30 då minisats stänger ett par timmar. Så det fick bli träning hemma- först dansmatta sen; utfall, träning med tyngder och gummiband bl a. Men jag tappar fokuseringen lite hemma, tänker på disken, bäddning och allt som jag vill hinna med innan det är dags att hämta Neo i skolan. På tal om Neo och skolan så följde Arvid, Neos kompis (som går i samma klass) med oss hem idag för första gången-kul! Han är en av våra nya grannar på Villavägen. De busade massor här hemma, sprang runt i lägenheten, det var så roligt att se barnen- Moa fick också vara med!

Hoppas att jag kommer iväg till SATS imorgon. Skulle kunna behövas då jag ätit negerbollar denna kväll! Jag var tvungen, jag var så sugen på det! När jag hämtat Neo tänkte jag att vi skulle gå förbi Västerhaninge bibliotek, det var ett tag sen vi var där och Neo har frågat om det under en veckas tid nu.

Idag snöade det, jag tycker att ska det snöa kan det väl göra det ordentligt så att man kan ut och åka lite pulka!

Nej, nu skall jag fixa lite i mitt café på facebook sen är det godnatt! Karlslok har redan gått och lagt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0