Bollträning!

Igår kväll badade Neo och Moa, så kul att de har glädje av varandra! De är så himla goa.



Moa somnade gott på sin pappa sen.


Då min huvudvärk ligger och väntar på att få bryta ut igen så valde jag att inte åka till gymet, istället körde jag lite övningar på bollen här hemma. Vilka grymma sit-ups man kan göra på bollen- härligt! Jag kan t.o.m göra armhävningar då man kan bestämma lite själv hur pass svårt det skall vara. Jag lär ha träningsvärk i armarna i morgon trots att jag bara körde 3*10 st, men jag känner i armarna nu...  Det gick bra tills Moa vaknade, då fick vi slåss om bollen så jag gav upp. Jag vill så gärna bli av med min bebis-mage, det är inge snyggt. Jag tog på mig jeans idag, jag kan knäppa dem, men det är obehagligt när de sitter så tajt och det är inte så hett när magen och kärlekshandtagen hänger utanför! Känns inte som att jag kan skylla på att jag precis fött barn- Moa är över 1 år!





Kanske kan köra lite mer träning sen om Moa somnar igen...hon sov bara max 30 minuter den här gången.

Nu ska vi äta lite mellanmål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0