Bort med dig huvudvärk!

Jag vaknade upp med huvudvärk i morse. Jag har haft det mer eller mindre hela dagen. Men nu är den som värst. Det börjar bak i nacken och strålar upp bakom pannan. Förutom huvudvärken så börjar jag få magkatarr, men jag tänker att om jag låter bli att dricka kaffe ett tag så bryter det inte ut på allvar, det är vad jag hoppas på iaf.

Annars har det varit en bra dag som startade med promenad med Malin efter skollämningen.
Vi tog en sväng i Västerhaninge, pratade på en massa, det var ju ett tag sen vi sågs sist.
När Moa sov middag idag så passade jag på att vila lite jag med.
Efter det att vi hämtat Neo i skolan så åkte vi till Handen och mötte upp Helena. Vi åt på Mc´Donald´s, eller rättare sagt så åt Helena där, barnen åt glass och jag åt banan. För sen åkte vi till SATS så att jag kunde träna!
Till middag idag gjorde jag "Snabba citronfisken". Det blev jättegott! Neo åt nog lika mycket fisk som jag gjorde och det är ett väldigt bra betyg.

Sebbe är nu i Thailand. Under dagens lopp har jag tänkt att "det här klarar jag", men om jag tänker efter så är detta bara dag ett... det är trots allt 14 dagar kvar tills han kommer hem...åh vad jag saknar honom känner jag nu. Larvigt kan tyckas men han är ju på andra sidan jorden. Jag är van vid att han finns här hemma med oss. Hoppas att han har det bra iaf. Jag fick ett godnatt sms vid 17-tiden. Då var klockan 23 där och han skulle då snart gå och sussa.

Åh, jag blir så arg på min huvudvärk, den måste ha släppt eller vara betydligt lindrigare imorgon bitti så att jag tar mig till skolan och lämnar Neo.

Nu måste jag duscha bort träningssvetten jag har på mig! Sen blir det godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej

Jag tycker synd om dig och din huvudvärk. har du provat spikmatta? de hjälper mig, dock inte nu när jag är gravid får jag anväda den. Men du borde prova en. köp en sådan dära grön de är bäst.



ha det gått

2009-11-24 @ 06:21:25
URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
Postat av: Linda

I början hade vi frotehandukar i mellan det var hur bra som helt till man vänjer sig och de gör ont i början men de slutar göra ont efter en stund.

då blir det som man hamnar i ngn form av trans. hihih

2009-11-24 @ 18:52:10
URL: http://lindadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0