Café world

I förmiddags var jag så trött. Det började med att jag hade svårt att gå upp i morse, gick upp 06.50 och det är verkligen i senaste laget för att hinna med frukost samt klä på oss. 07.40 cyklade vi till skolan. Jag fortsatte att vara trött så när klockan var 10 så la jag Moa i vagnen och jag sov på soffan i två timmar. Det var jätteskönt att få lägga sig och sova ett tag. Sen vart det lite av det vanliga "arbetet" såsom hänga tvätt, plocka ur diskmaskinen, äta lunch, packa en kartong, busa med Moa...sen var det dags att hämta Neo i skolan. Jag har fastnat för ett spel på facebook "Caféworld"- läskigt hur fort man kan bli beroende. Hoppas att det går över snart.
När vi kom hem från skolan åt vi lite frukt.
Sen bäddade jag rent och barnen hjälpte självklart till genom att hoppa och mysa på alla kuddar och täcken.
Neo fick lite mersmak för det så vi gjorde en enkel koja i deras rum.

Dagens middag var falukorv i ugnen med potatismos.

Imorgon hoppas jag på morgonpromenad med Natta, sen träning på SATS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0