Bakis?

1:a Novenber idag, konstigt det känns. Det börjar närma sig Sebbes Thailands-resa, 22 dagar kvar tills han åker och gud vad jag ska sakna honom! De första 2 dagarna eller så kanske det kommer att vara lite skönt men sen får jag nog gråta mig till sömns...Neo frågade vad som händer i November, ja vad händer i November undrar jag? Ska man gå hela November och bara vänta på att det snart skall bli December då det är adventsöndagar, lucia, pepparkaksbak, och till slut julafton?

Igår var det kyrkogården som jag skrev i mitt senaste inlägg, Neo sa att man skulle önska sig något när vi hade tänt ljus. Så Neo önskade att Albin skulle finnas! Han tvingade mig önska något också, så jag önskade att mormor hade fått leva lite längre så att hon skulle få träffa BÅDA mina underbara barn.



Sen när vi kom hem blev det Enchiladas med sallad-gott!

Lite spontan blev jag sen, åkte till Helenas Halloween-partaj.
Tänkte att jag bara skulle skjutsa dit Natta och stanna en kortis,
 men det var så trevligt med musiktävlingar och lekar så vi (jag och Natta) åkte nog inte
därifrån förrän framåt 00.30. 










Kvällens bästa utklädda blev:


*******************************************************************************

Idag har vi inga som helst planer för dagen. Sebbe är snart framme i Göteborg för att kolla på den stora avgörande matchen- heja AIK! Sebbe kommer nog hem någon gång inatt...eller imorgon.... Jag är lite seg, känner mig lite bakis, trots att jag inte drack igår. Men jag kom i säng vid 01.30 vilket är sent för att vara mig och jag har huvudvärk! Huvudvärken fick jag igår strax innan jag åkte från Helena och den sitter fortfarande i.
Kanske skall vila lite snart när det är dags för Moa att sova. I sånafall får Neo spela på TV:n under tiden jag vilar.
Men nu så blir det "Scene it" jag och Neo ska spela det på X-boxet.


Kommentarer
Postat av: Jessie - 22 år & mamma till Jacob

oj vilka utklädnader=)

2009-11-01 @ 20:05:20
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0