Fortfarande...

Jag har ju glömt berätta för er kära läsare hur duktiga jag och Sebbe var igår som gick ner med alla kartonger till källaren igår. Känns så skönt att ha det gjort. Ca 10 kartonger som har stått och tagit plats i vårat kök. Så nu är det fint i köket igen. Dock ej så länge till skulle jag gissa på då jag har lite svårt att låta bli att rensa här och där och packa. Just nu är Moa i den härliga åldern då hon håller på att tömma varje skåp hon lyckas öppna. Jag håller på att bli tokig på det. Då känner jag att jag lika gärna kan packa ner saker som t.e.x cd-skivor som jag ändå inte brukar plocka fram och lyssna på, såna saker som vi här hemma klarar oss utan i två månader.

Huvudvärken den sitter fortfarande i. Moa och jag sov en timme förut, sen värmde vi på lite rester och åt det till lunch. Vi gick upp till affären, sen hem och kollade på Imras dopfilm, jag drack kaffe och alla tre åt kakor.
Jag väntar nu på att Sebbe ska komma hem så att vi kan sätta igång med Tacogratängen. Idag är en sån dag då jag inte orkar laga mat själv, vi får hjälpas åt. Åh, jag blir så irreterad på min huvudvärk, vill bara att den ska försvinna...undrar om det är någon idé att ta mer alvedon? Jag tog 2 imorse men det hjälpte ju inte. Vill inte hålla på att ta en massa i onödan. Vet ju sen tidigare att alvedon inte hjälper mot den här sortens huvudvärk. Ok, jag skiter i att ta det!

Ha en härlig Måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Miss Diana

Ja visst är min blogg fin!!! Jag tycker om den så mycket, Kim är jätte duktig, super duktig verkligen.

2009-11-16 @ 19:09:48
URL: http://missdq.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänkte på en sak..ja har också huvudvärk som du... antar att du vet att de förmodligen kan vara spänningshuvudvärk? du kanske ska gå til en naprapat ? ( de är dyrt jag vet men ett tips..naprapathögskolan! )..

2009-11-16 @ 19:50:54
Postat av: Millan

Tack för ett bra tips! Har hört det från flera...gäller bara att komma iväg...nån gång så!

2009-11-17 @ 10:04:23
URL: http://mullsan.blogg.se/
Postat av: madde

ja! testa iaf... de kan ju vara triggerpunkter ( muskel knutar" de kan man hitta ibland själv o trycka lite på typ massera så kan huvudvärken släppa lite... mina är tex på sidan av halsen och i nacken och på axlarna.... sen kanske du pressar tänder på nätterna? de kan ju gör att man vaknar / somnar med huvudvärk...

2009-11-17 @ 20:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0