Fredag

Jag saknar Sebbe så! Det är Fredag, jag vill att han ska komma hem efter jobbet...men så är det ju inte riktigt nu. Som tur är så kommer Nina hit med sin bebis vid 13-tiden och är väl här hela eftermiddagen. Vi ska i allafall äta lunch när hon kommer, sen går vi och hämtar Neo. Sen tänkte jag att vi skulle äta fruktsallad med vaniljkesella.
På tal om Neo så var ju han och vaccinerade sig igår, hittills har han inte fått någon biverkning, de skulle ringa från skolan om han blir dålig.

Natta pratade häromdagen att hon skulle komma hit och se Idol ikväll, hoppas på det, jag vill ha sällskap annars tänker jag för mycket på Sebbe.

På söndag ska vi (jag och Neo) baka lussebullar och sen ha adventsfika för tjejerna kl 18,
så den dagen får vi nog att gå.
Frågan är bara vad vi ska hitta på imorgon-Lördag.

Det känns så konstigt på morgonen när vi ska gå till skolan, klockan är då 7.30 här och det är mörkt ute och 5 grader...Så tänker man på hur Sebbe har det, halva dan har redan gått för honom för klockan är då 13.30 i Thailand...då kanske han har varit och badat...och solat...ätit god lunch...

Nu håller jag på att torka apelsinskivor i ugnen som jag ska dekorera med, kanske ha i adventsstaken?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är så pysslig mulismuli!

2009-11-27 @ 15:32:23
URL: http://nathaliiefolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0