Huvudvärk! Och hemma med två barn...

Precis innan jag la mig igår så fick jag jätteont i huvudet, det kom så snabbt. Det satt fortfarande i när alarmet ringde imorse. Jag kände att jag inte skulle orka gå och lämna Neo i skolan så han fick vara ledig. Moa vaknade 8.15 sen låg vi och drog oss i min säng till 09.00.
Så nu har vi frukosten avklarad. Jag har ingen ork till nånting, kommer nog sitta/ligga i min morgonrock hela dagen. Jag tog två alvedon vid 9 hoppas att det hjälper men har inga stora förhoppningar om det. Så då håller jag tummarna för två lugna och snälla barn idag! Hoppas att jag blir lite bättre framåt eftermiddagen så att jag orkar gå till affären och komplettera med ingredienser till Tacogratängen vi skall äta idag. Annars får Sebbe ta det när han kommer hem. En sak är säker; när det är dags för Moa att sova middag så kommer hennes mamma också att göra det. Neo får spela TV-spel då.

Kommentarer
Postat av: lolla

jag hoppas din fina barn är snälla idag när du har ont i huvudet...strosa runt du i morgonrock heeeela dagen och försök njuta av att du är hemma.....

Vilka härliga bilder du visar från igår när ni var borta på lunch och fika..

kramar lolla

2009-11-16 @ 11:36:16
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Så, nu har jag fixat länken fröken :)



Krya på dig!

2009-11-16 @ 13:49:23
URL: http://nathaliefolkeryd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0