Julinspiration



Pepparkaksbak blev det för mig och Neo, under tiden sov Moa (hon sov in TRE TIMMAR!)
Neo är så söt han frågade om han fick ge bort tre pepparkakor, till sina fröknar.
Så nu har vi packat ner tre stycken kakor till dem.
Förutom bakandet så tog vi en sväng till Västerhaninge centrum,
kollade lite i affärerna men handlade endast på apoteket.


Jag har börjat julpynta lite smått här hemma. Tänkte egentligen pyssla med det på Lördag, men kunde inte låta bli. Nu när det är mörkt ute är det riktigt mysigt med lite julstjärnor!














Till och med skoskåpet i hallen blev lite juligt med röda ljus.


Korten är tagna med min mobil. Därav lite suddiga bilder i blåaktig ton.

Just nu är det bara jag och Moa hemma, Neo åkte med sin pappa för att vacinera sig mot svininfluensan.
Snart ska jag laga middag, det blir lax i ugnen med citron och tomat-basilika creme fraiche.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad mysigt du har gjort!

2009-11-26 @ 20:36:14
URL: http://maddeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0