Mamma, vi kommer säkert få en bra helg

"Mamma, vi kommer säkert få en bra helg" så löd Neos ord alldeles nyss när han precis lagt sig för att sova i min och Sebbes säng. Han är så fin och go!

Jag har blivit bortskämd med finbesök hela dagen. Men nu saknar jag Sebbe jättemycket! Jag vill att han ska vara här hos mig, jag vill kramas med honom. Jag vet att jag tjatar och tjatar om hur mycket jag saknar honom, men det är det som rör sig i mitt huvud, orkar ni inte läsa om det så får ni helt enkelt låta bli att läsa bloggen...men det vill jag ju inte...ni kan väl stå ut? Jag kommer bara att skriva om saknaden i 1 ½ vecka till.
Finbesök var det- Nina och hennes lilla Jason som nu är 3 månader, har varit här.
De kom vid 13-tiden och åkte strax efter 21. Tiden däremellan fylldes med; laxlunch, promenad till och från Neos skola (då ingick en smyggluttning på vårat framtida boende), fruktsallad med vaniljkesella, kaffe, lek, en massa prat (mycket barnprat typ blöjor amning och sånt), middag bestående av bandspaghetti med ost- och baconsås, mer prat bl a om radhus!,  pepparkakor med te, Idol, glada barn, ledsna barn, busiga barn, gulliga barn...

Imorgon blir det Farsta med Madde för lite införskaffning av juklappar. Kanske en fika eller lunch där också?
Neo ska åka på julmarknad med farmor så det blir bara brudar i Farsta, kanske får med en Natta också? Annars syns hon och jag på kvällen då det är "Mamma mia" på canal + klockan 20.00.
Natta har redan sett den, Neo har också sett den, men jag har inte sett den!

Jag har inte riktigt någon ro att gå och lägga mig när Sebbe inte är hemma. Men nu ska jag först kolla klart på Idol SEN ska jag gå och lägga mig. Ska kanske plocka fram några kläder till morgondagen först, annars blir det lätt så att jag drar på mig mjukisbyxor imorgon bitti och då får de vara på resten av dagen. Får kika i klädkammaren vad jag hittar. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0