Modig tjej

Gud vad jag är DUKTIG! Jag är så stolt över mig själv.
Min stora fobi är spindlar, äckliga vidriga varelser...
Jag har varit duktig och gjort rent under badkaret där jag har trott att det bor såna där äckliga djur då det har dykt upp en spindel på toaletten då och då. Jag har självklart blivit skiträdd och bett Sebbe döda aset!
Men nu har jag hur som helst gjort rent där under och blivit lättad då det endast bodde en MASSA smuts där!
Sen kör jag vidare med min städning, plockar bort papperskorg, potta med mer från golvet i badrummet- sen helt plötsligt så ser jag- en stor spindel på tröskeln- usch! Jag blir så äcklad när jag tänker på det och skriver om den, men jag måste för ni måste ju få veta hur modig jag är. Jag tar förpackningen med tvättservetter och trycker till den jäveln! Utan att börja gråta, jag blev bara svettig för jag tycker ju att det är väldigt otäckt.
Det var dagens skräckupplevelse det! Trevlig Lördag!

Ps. Sebbe var inte hemma, för då hade han självklart fått dödat spindeln.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, va stolt jag blir :) Mycket modigt av dig!! Puss & Kram

2009-11-14 @ 16:01:53
URL: http://helajni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0