Neo ledig

Neo fick vara ledig från skolan idag. Moa vaknade 8.20 idag! Skönt med sovmorgon. Vi gick upp och åt frukost sen åkte vi till SATS, känns väldigt bra att jag kommer iväg och tränar samt att jag vet att barnen får springa av sig lite, busa i bollhavet. Efter träningen åkte vi hem och åt pannkakor, sen var vi ute en kortis, gud vad det var ruggigt väder, kallt och blåsigt så vi var inte långvariga ute.

Den här fula granngården var vi på;

Jag tycker verkligen att det är gettovarning på den. Gården har förresten varit med i två olika reklamfilmer, den ena var för någon mobiloperatör, tror ganska bestämt att det var för 3. Sen filmade de på denna gård för "Sveriges fulaste hem". Det har inte hänt så mycket mer idag, gjorde lasagne till middag.
Imorgon har vi inga som helst planer, kanske skall fortsätta att röja i förrådet? Jag plockar ju upp någon kartong åt gången som jag går igenom=skrot eller inte skrot.

God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0