Nya stövlar

Nu fick jag igenom reklamationen på Din sko. Fick tillbaks pengarna för skorna. Men stövlar är jag tvungen att ha så att jag kan gå i klänning och leggins/strumpbyxor. Det fanns inga kvar av den sorten jag lämnade tillbaka. Så det fick bli ett par andra, fick lägga till lite pengar bara. De är inte sådär jättefina men helt OK. Måste säga att jag tycker att de är finare i verkligheten, på bilden har de vikt ner överkanten med "päls",
kan inte tänka mig att jag kommer att göra det.

Warm lined high boot
Annars gjorde vi inget roligt i Haninge centrum, växlade in myntrör för att sedan växla in svenska pengar till Thailändska baht. Älskling åker om 4 dagar, det kommer att bli tomt, riktigt tomt!


Kommentarer
Postat av: Jen

Tack för kommentaren. Det är riktigt kul att se allas åsikter, verkligen delat. Haft en bra dag?

2009-11-18 @ 15:21:36
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0