One ordinary Tuesday

Skulle till Söder med Hanna idag för att ta en promenad där, men det blev inställt. Vi får ta det en annan dag!
Istället blev det en promenad i Västerhaninge. Det var jag, Moa, Annelie och Disa.
Moa somnade i vagnen så när jag kom hem en timme senare och hon vaknade så tänkte jag att det är perfekt att åka och träna. Moa och jag åt lite lunch (minestronesoppa med bröd) och sen var tanken att vi skulle åka till SATS-men jag orkade inte, jag var alldeles slut och ville bara sova. Moa sov ju "bara" en timme också, hon brukar sova 2 timmar på dagen. Så vi gick och la oss och sov gott!
Istället åkte jag och träna när jag hade hämtat Neo i skolan. Jag fick släpa barnen från mini-sats när det var dags att åka hem. Det är härligt att de trivs där.

Dagens middag var Lunchkorv med potatis och pepparrotssås.
Efter middagen badade jag, Neo och Moa tillsammans, Neo har tjatat om det ett tag nu.

Imorgon blir det utelek för mig och Moa. Vi skall träffa Annelie, Imra och Disa.
Jag tänkte baka äppelpaj imorgon bitti och ta med den, vaniljvisp och te ut till parken.
Termobrallor är det som gäller för mig imorgon!

Ett kort på två av mina finaste från gårdagskvällen;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0