Skor

När jag hade använt mina nya stövlar 3-4 gånger, (inköpta på "Din sko" för 400:-) så hade de gått sönder bak på hälen på utsidan av stöveln. När jag gick för att visa dem i affären § det så sa de att det inte var någon reklamation då stöveln inte gått sönder i sömen. Det kan jag förstå. Men de påstod att det var slitage? Det var tredje eller fjärde gången jag använde dem som jag upptäckte det. De ska väl hålla en vecka? Hur fan kan de göra så att hälen sticker ut så mycket på ett par skor då? Skosulan är flera mm kortare än resten av skon, svårt att förklara. Men jag tyckte bara att det var dåligt av dem. Bara för att jag köper skor för 400:- som inte är så värst mycket pengar för ett par stövlar, så ska de väl inte gå sönder på en gång?
Jag tror att jag ska kika förbi affären en gång till. När jag kom hem från skollämningen idag så var mina strumpor alldeles dyngsyra då det är hål bak i skorna!


På tal om skor så var jag ju nere i förrådet i förrgår och hittade mina gamla skor som jag tyckte var ascoola, pappa fick köpa dem till mig när jag gick i 8:an (10 år sedan), jag använde dem kanske 5 gånger totalt...jag kan inte komma på en enda gång som jag kommer att använda dem, så jag tänkte lägga ut dem på Tradera för 1:- och hoppas på att någon annan har glädje av dem. Undrar bara vad frakten blir på, de väger ju bly!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0