Svårt att välja...

Gud vad jag är trött. Seg!
Idag kom Annelie, Imra och Disa hit, Annelie hade med sig lunch- jättegod bacon och broccolipaj! Jag bjöd på fika efteråt, tur att vi gjorde negerbollar igår kväll så jag hade något att bjuda på.
Vi gick sedan tillsammans till skolan och hämta grabbarna, Neo jag och Moa gick inte direkt hem, vi gick förbi bibblan först. Neo lånade 4 böcker.
När vi kom hem var vi alldeles dyngsura, jag och Neo. Moa hon har det bra som sitter i vagnen i varma åkpåsen och med regnskydd över sig. Fy för det här vädret. Håller det i sig imorgon blir det bilen till och från skolan.

Jag borde kanske bestämma några kort som jag vill ha förstoringar på sen fotosessionen på mig och Moa som vi var på för en massa månader sen...men jag vet inte om jag orkar göra det nu...ni som har följt min blogg vet vilka foton jag pratar om;






Jag tror att det runt 300 kort så det är inte så lätt att välja.


Sebbe var visst också lite trött idag, han och Moa har somnat i våran säng, Neo ligger och sover i sin säng.
Nu ska jag ta lite av den goda pajen Annelie lämnade kvar och så tänkte jag kolla på "Singing bee celeb".

Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Den översta och den understa bilden var skit snygga

Otroligt bra skärpa och poser. :) sötnötar då. :)

2009-11-05 @ 22:23:30
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: hanna

men gud vilka fina bilder. vem har tagit dom?? vill också ha såna där fina. du blir verkligen bra på bild!!!! söt moa är!

kram

2009-11-06 @ 16:48:53
URL: http://sturebymamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0