Torsdag är en bra städdag

Nu har jag städat lite, dammsugit och så. Tycker att Torsdag är bäst som städdag. Då har man det gjort till helgen. Imorgon bitti ska jag och Moa dessutom åka och storhandla direkt efter skollämningen, när vi kommer hem skall det plockas upp och styckas och frysas in osv. Så då finns det lite att göra, skönt att känna att jag inte måste städa då. Det är ju inte alltid man är på städhumör heller, bara att passa på när man känner sig taggad! Jag skulle så gärna vilja åka och träna men känner att det är mer eller mindre omöjligt då jag har sån träningsvärk i armar, mage och rygg från "bollen" jag tränade på/med i förrgår. Värst träningsvärk har jag i magen, det är riktigt jobbigt att nysa. Det är som sagt redan Torsdag, snart åker Sebbe...på Söndag...lite tråkigt, men kul för honom! Nu sover snart Moa i vagnen (hoppas jag) och jag väntar på finbesök från Natta.

Ha en trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0