Tråkdag!

Usch vilken tråkdag. Det har inte hänt något speciellt och det är väl därför jag tycker att den har varit värdelös! Gud vilket tråkhumör jag är på. Jag kom iväg och träna i förmiddags, det var skönt. Sen har jag använt tiden till att klaga lite på min sambo, jag gör väl det när vi båda är lediga och jag har tråkigt...
...nej men jag kan känna att jag plockar och städar och alltid för BE honom att göra si och så.
Jag önskar ibland att han själv kunde se vad som behövs göras här hemma och med barnen, ta lite egna initiativ- annars är det bara jag som blir en gnällkärring! Så vi är väl båda just nu på lite tråkhumör.
Det blir bättre imorgon! Vardag och allt blir som vanligt!

Nu ska jag lägga mig i sovrummet och kolla på säsongsfinalen av "Ensam mamma söker"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0