Trasig TV!

Jag hade tänkt kolla på "Ullared" på kanal 5, gick in i sovrummet och skulle kolla på det för sebbe tänkte kolla på "Fotbollsgalan" här i vardagsrummet. Men TV:n var trasig i sovrummet, bilden slocknar på en gång, det gör inte så mycket, det var inte jätteviktigt att se det. Jag såg chansen att göra ett vettigt blogginlägg istället. Känns som att jag har varit en usel bloggerska den sista tiden. Jag tror att jag har tagit chansen att antingen spelat Cafégrejen på facebook eller packat lite när jag har känt att jag har haft lite tid över.

Idag har jag och Moa varit på babycafé i Tungelsta, det känns bra att komma iväg med henne och lägga all fokus på mitt hjärta!


Moa leker bebis i "bebispölen"







I eftermiddags hade Neo utvecklingssamtal, fröken hade bara bra saker att säga-det är min kille det!

Vi lekte ett litet tag i parken med Annelie och barnen efter skolan.
Jag tyckte att det var jävligt kallt!

Neo fick en ny jacka av sin pappa i helgen (då Neo hade tuggat sönder sin vinterjacka).
Jackan var jättefin; en röd everest jacka, så bra för nu matchar Neo och Moa varandra :-)



Nu vaknade Moa, hon är skitsur så jag ska gå och stötta Sebbe lite och kolla om det finns något jag kan göra för att lugna lilla fröken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0