"Baba"

Igår kväll blev det lite vindrickande av här hemma med mina vänner, mycket trevligt!
Idag åkte jag och Moa till Farsta centrum för att köpa gips, tänkte kolla på BR, men innan jag kom till BR så upptäckte jag att Panduro har öppnat i Farsta!!! Jag blev så glad, älskar den affären, blir helt till mig när jag är där inne. Skönt att den finns lite närmare nu, så slipper man åka till stan eller beställa på nätet. Så nu köpte jag mitt gips iaf, vi ska ha det och göra gipsfigurer när Max är här.
Efter Farsta åkte vi förbi Hanveden en kortis och kollade på när Neo körde cross.
Just nu är Neo hos Annelie med familj, han skall sova där, kl 19 ikväll var han med Niko, Robin och Amadeuz på "Walking with dinosaurs" i Globen. Imorgon och resten av veckan så är Neo ledig-höstlov!
Imorgon skall jag åka och hämta Max i Huddinge, det ser jag fram emot! Sen åker vi nog och tar en fika hos Annelie och plockar med oss Neo hem sen.
Nu tänkte jag gå och lägga mig innan karlslok somnar, jag somnar mycket lättare om han fortfarande är vaken, jag tror att jag känner mig trygg då. Förra veckan när han jobbade över två dagar så var han rätt så trött och det hände att han somnade innan mig, då märkte jag hur svårt det var att somna som nr två.
Nu bjuder jag på en bild på Moa som jag tog när hon badade idag.
Bada lärde hon sig att säga idag-på sitt sätt-"baba".
Ha en alldeles underbar natt!



Det blev visst två foton. Men det är bara för att hon är så underbart fin!


Kommentarer
Postat av: Jessie - 22 år & mamma till Jacob

haha så hilma go=)

2009-11-01 @ 20:06:46
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0