Babycafé

Fy vilket väder det var den här morgonen, imorse tog vi skogsvägen till skolan-ingen höjdare när det regna ute. Det var jättesvårt att gå på den leriga stigen och endast använda en hand till att styra vagnen då jag hade paraplyet i andra handen. Stackars neo, han cyklade och blev alldeles lerig bak på jackan.
Efter Neolämningen tog jag och Moa bussen ner till babycafé i Tungelsta.
Det är roligt att se henne "in action" där, hon leker med bollarna, klappar bebisarna, gungar på gunghästen, åker rutchkana, går runt med lilla cykeln...och PRATAR-massor!
Hon är så otroligt social den här lilla tjejen, pratar med allt och alla, tänk om man var sån själv, så modig!
Moa var lite trött efter 2,5 timmar där, hon sov i 2 timmar, sen var jag tvungen att väcka henne om hon skulle hinna äta lunch innan det var dags att hämta Neo.
Vi cyklade till skolan, men strax innan kom vi kom fram undrade Annelie om Neo fick följa med dem hem och det är klart att han fick det, så det var bara att vända hem för mig och Moa.
Neo har inte kommit hem än, men kommer vilken sekund som helst.
Moa somnade på Sebbe nu, hon var så trött...på bilden nedan ser ni henne sova i vagnen tidigare idag;



På Onsdag fyller Neo år, jag tänkte att jag inte skulle göra något kort till honom, känns inte som att det är något barn uppskattar, men det blev ett enkelt kort ändå;


Igår kväll kom Madde förbi på en snabbfika, precis innan hon kom badade Neo och Moa, jag tog ett sånt gulligt kort på dem, synd att man inte vågar lägga upp badbilder på barnen pga äckelgubbar!!!

Imorgon ska Sebbe jobba över så han hinner inte träna, då åker jag och Moa till SATS på dagen istället, för jag måste träna! Träna bort muffinsen jag nyss åt ;-)
Trevlig kväll! Glöm inte bort att krama era käraste!


Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Yes i love it. :D den är ju stilren och snygg så den är perfekt. :D har ni också ek?

2009-10-20 @ 07:54:57
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Ahh okej se där. Jag älskar ek färgen. Gillar ådringen. Men sen gillar jag mörkt trä också typ mahogny och så. vi har inge ek någonstans hemma. :P

Ja men vitt är ju rätt fräscht i sovrummet. :) Ska ni flytta? Vart då?

2009-10-20 @ 18:47:43
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0