Bättre humör idag än igår!

I Lördags tränade Sebbe och jag, axlar och bröst. Men jag hade lite träningsvärk i armarna så jag tyckte att det var svårt med den träningen då. Jag körde lite mage och rumpa (mina problemområden).
Jag ser fram emot nästa träning som är imorgon.
Timmy, Sebbes bror kom till oss sen på Lördagen, vi åt lite potatisgratäng och kött med bea.
Sen blev det fotboll.

Igår hade jag lite dåligt samvete för all potatisgratäng (med 4 dl vispgrädde i) som jag hade tryckt i mig, så jag kände mig lite duktig som bytte ut gårdagens potatis mot morötter jag hade gjort i ugnen.
Dagen började bra igår, Sebbe och jag tog tag i alla bank-papper som skulle fyllas i...hur vi vill binda upp räntan osv... Madde kom förbi lite senare på en kopp kaffe, det var trevligt.
Men sen var det en jobbig dag, jag var bara allmänt irreterad och kände mig ganska låg.
Känns bättre idag. Idag har jag och Moa hunnit storhandla på Ica Maxi. Jag har även bokat Lisens present! Det blir spännande...På tal om present så köpte jag ett bil-spel till X-box 360 åt Neo på Ica Maxi som han skulle få i present, men när jag ringer Sebbe och berättar så talar han om för mig att han har det spelet...fan vilken koll man har! Så det blir en tripp till till stormarknaden för att byta spel.
Idag kommer Amadeuz med oss hem efter skolan, så att Neo och han får leka lite.
Dagens middag blir GI-lasagne hoppas den är god!
Nu ska jag dricka kaffe och slå in lite andra Neo-presenter, passar på medan Moa sover.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack! Va kul att höra :-)

2009-10-12 @ 20:47:16
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0