Dagen i bilder


Moa och jag redo att åka och hämta Max


Hem till Annelie där vi blev bjudna på lunch och fika, här ser ni Neo och Amadeuz som spelar TV-spel



När vi kom hem till oss ritade på en varsin T-shirt med textilpennor



Max T-shirt blev riktigt snygg, såg ut som en köpt tröja med tryck!
Han är så duktig på att måla/rita.

Min T-shirt klarar ni nog er utan att se...

Max, jag och Moa åt lite granatäpple till mellanmål, Neo vågade nog inte den ser ju lite läskig ut men gott är det!


Kvällen har varit lugn, spelade ett spel (spöktrappan) efter middagen.
Sen var vi inte gjort något speciellt.
Neo, jag och Max läste strax innan 20.00 då Neo fick lägga sig.
20.00 kollade jag och Max på sista avsnittet av Färjan och åt choklad!
Nu är det nog snart läggdags, jag vet att jag är trött iaf.
Sebbe han står och lagar lite bearnaisesås för jag råkade hälla ut bean idag innan Sebbe hade hunnit hälla på den på sin mat i matlådan!

God natt måndag!

Imorgon blir det nog gipsfigurer och hälsa på jobbet- Coca-Cola, tror jag.


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

tack för titten i min blogg.

men gud vilken cool t-tröja, ser ut som en skulle vara köpt med tryck på.

kram lolla

2009-10-28 @ 21:55:22
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0