Fixa litegranna

Gårdagen var jättehärlig.
Det blev en sväng förbi mitt jobb så Max fick se hur det ser ut där jag jobbar.
Vi gjorde även gipsfigurer;



(jag ber om ursäkt för min helt värdelösa kamera)

Nu har Max åkt hem, i förmiddags körde jag honom till Huddinge så fick han ta tåget därifrån.
Det har varit jätteroligt att ha honom här, vi har haft mys!
Synd att lillebror bor i Södertälje och jag i Västerhaninge, jag vet det är inte sååå långt ifrån men det blir inte att vi träffas så ofta ändå. Vi pratade lite om att han kanske kunde komma hit något på jullovet-men det är ju 2 månader dit!

Senare på dagen idag åkte vi iväg till SATS, härligt att få träna lite.
Huvudvärk har jag haft nästan hela dagen-usch!
Annars har vi inte gjort så mycket idag, tagit det lugnt.
Nu är det två dagar kvar på höstlovet,
 det som är härligast den här veckan är att slippa ställa klockan på morgonen för att gå iväg till skolan.

Imorgon klockan 9.15 tar vi bilen härifrån, hämtar Lisen, lämnar Neo hos Annelie, åker vidare till Söder där Lisen skall få sin födelsedagspresent-hon ska till en spåtant! Spännande!
Under tiden hon är där inne så tänkte jag promenera med Moa.

Nu: en massa fix här hemma och plocka fram lite kläder till morgondagen. Kommer kanske snegla lite mot TV:n under tiden där "Arga snickaren" visas. När Sebbe kommer hem,
vilket är typ vid 22-23-tiden skall vi betala räkningar.
Är lite småhungrig kanske ska ta och äta något?
Neo och Moa ligger i sina sängar, dock sover ingen än, får se vad Moa hittar på när vällingen är slut.

Bjuder på ett kort på barnen från tidigare idag då vi lekte med tågbanan.


Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

vilken kul blogg du har, har kollat runt hos dig en lång stund nu, älskar att läsa om allt möjligt som olika människor har för sig i vardagen och man hittar så många roliga trevliga människor genom bloggandet...

kommer garanterat tillbaka.

kram lolla

2009-10-28 @ 21:58:49
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0