Mini-SATS

Idag var vi på SATS för första gången, hade lite invänjning med barnen. Det gick jättebra Moa märkte inte ens att vi var borta ett tag, då Sebbe visade mig runt på anläggningen. Vad fint det var där (!) på SATS i Haninge.

 

Efter SATS var vi förbi Skokanonen, jag prövade säkert 10 par skor, hittade inte ett enda par som jag tyckte var sköna! När vi kom hem blev det mys för Moa och hennes favoritdocka;






Moa när hon äter middag; (ett välbehövligt bad fick hon efter detta)



Nattlinnet på, mys med pappa i soffan;



Om ni undrar varför det i princip bara är kort på Moa hela tiden och inte Neo så är det för att Neo är inne i en period då han helst inte vill vara med på kort.

Neo ligger nu i sin säng, Moa ligger i soffan och kollar på fotboll med Sebbe...Elfsborg-AIK.
Ser ut som att Moa tänker somna när som helst.
Sebbe och jag har också planer på att lägga oss i tid, han gör sin första dag på jobbet imorgon efter sin pappaledighet, tåget som går 05.10 ska han ta.
Själv ställer jag klockan på 06.00, vi ska ju hinna göra oss iordning, nu ska Neo äta frukost då jag är mammaledig och lämnar honom kl 08.00 i skolan. Efter lämningen så tror jag att jag och Moa ska ta en promenad ner till Tungelsta på babycafé. Tror att Moa skulle tycka det var roligt, hon verkade ha så kul på minisats där det var en massa barn. Nu sover min söta lilla prinsessa på sin pappa, vad fin hon är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0