Första dagen hemma som mammaledig, efter att ha jobbat i 3 månader.

Imorse gick jag och Moa och lämnade Neo i skolan, det är riktigt fint vårväder ute.

Neo vägrade (som vanligt) kolla på mig när jag tog kort.




Efter lämningen gick jag och Moa vidare till Tungelsta på babycafé. Det gick bra till en början, men den sista kvarten i vagnen var Moa ledsen. Vet inte riktigt varför, men hon blev glad när vi kom in och hon fick träffa alla barnen. Gud vad duktig jag känner mig som promenerat så mycket idag, just nu ligger jag på 14.000 steg, och jag har inte varit och hämtat Neo än. Honom hämtar jag vid 14.30 tänkte jag.
Just nu sover Moa gott i vagnen efter en förmiddag full av lek.
Jag sitter och äter lunch vid datorn.


Sallad, knäcke med lax på, smaskens!

Här följer lite oblogatoriska Moa bilder från babycafé i Tungelsta kyrka.






Känns underbart att vara hemma och vara mammaledig!


Kommentarer
Postat av: Malin

åhh vill också följa med på baby café... kommer säkert fler gånger =) Just nu myser jag och Melvin i soffan... Vi vaknade kl 4 i morse!

2009-10-05 @ 12:22:30
Postat av: Millan

Det kommer fler gånger Malin! Bara att höra av dig! 4 är tidigt! Jag som tyckte synd om mig själv som ställde kl på 06.00...

2009-10-05 @ 15:21:16
URL: http://mullsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0