Fredagskväll

Idag var vi iväg till Jamina och Rufus- Moa och jag. Det var verklligen jättetrevligt, vi lekte, pratade massor och fikade lite, kaffe och mycket god macka!
Moa blev jättetrött under de två timmar vi var där så hon slocknade på en gång i bilen på väg därifrån.
Medan hon sov hann jag gå in på Babyplanet och köpa blöjhinksrefill, ett ont måste att lägga pengar på.
Sen vidare till Haninge centrum där jag hittade en söt mössa och skor! Det måste vara något fel på mina fötter, jag började med att prova storlek 37 (som är min vanliga storlek), de var alldeles för trånga, pröva 38:or som passa men mina fossingar fick klaustrofobikänsla, så tror det eller ej- det blev storlek 39 i skor! De är lite stora men jag köpte sulor att ha i...

 
Ser inte direkt på detta foto,
men det är en söt liten blomma på mössan.


Kolla bara på stövlarna, jag ser VÄLDIGT stor ut på denna bild, till mitt försvar så måste jag säga att det är den tjocka koftan under jackan som gör att det ser ut så...

Moa den goa, hon sover i sin säng nu. Sebbe sitter och spelar TV-spel. Vi har precis doppat mango och jordgubbar i choklad och nougat, det blev som det blev.
Först lyckades jag bränna den vita chokladen då jag skulle smälta den i mikron,
tur att vi hade två andra choklader. 


BRÄND CHOKLAD!

Nougaten ville inte smälta mer än så här, den blev bara som en kladdig gröt och chokladen ville inte fästa på mangon som var alldeles för blöt...återstår att se hur det smakar.


Om en halvtimme är det "IDOL", iaf för mig, vill inte Sebbe se så tittar jag i sovrummet.
Ha en underbar Fredagskväll! Glöm inte att ta hand om dig själv och dem du bryr dig om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0