"Fredagsmys"

Känns som att det har varit en aktiv dag fast det inte direkt har varit det...
Imorse dammsög jag- gjorde inte så mycket annat, bäddade lite och så...
det vanliga man gör i hemmet för att det skall se Ok ut.
När Moa hade sovit på förmiddagen åt vi lunch, jag, Neo och Moa.
Gårdagens middag till lunch idag, så blev det.
Sen åkte vi till SATS, härligt att få träna, jag tyckte att jag körde hårt idag!
Passade på att köpa deo, WC-rent och liknande på Ö&B när vi ändå var i närheten.
Därifrån direkt hem till Annelie för att leka ute, skönt att det blev av så att Neo fick springa av sig lite utomhus idag. Men kallt var det! Annelie gick in och gjorde mackor och te, det var härligt med varmt te ute i kylan!
När vi kom hem därifrån så hade jag visning på lägenhet för en tjej.
Nu har jag vikt och hängt tvätt.
Neo han ligger i soffan och tittar på barnprogram på Nickelodeon.
Snart skall jag väcka Moa (som ligger och sover i vagnen) ge henne lite mat, sen vidare till Handen och möta upp Sebbe, köpa mat på Sabis. Jag vill ha något gott ikväll så man känner att det är "fredagsmys".
Vill ju inte vara alltför onyttig, en fruktsallad kanske det blir?

Igår så var ju Lisen förbi, hon köpte med sig wienerbröd så vi fikade lite.
Neo hade Kevin här också. Kevin åt middag med oss, sen ville killarna bada så Kevin gick hem strax efter 18. Kul att Neo är så stor så att han tar hem kompisar och leker med.
Jag sprang ner till källaren igår, tog upp lite saker.
Bl.a en potta så nu tänkte vi köra lite pott-träning med Moisen!
Tog även upp min gamla docksäng och ett par dockor, gud vad roligt Moa hade med sängen, hon lekte med den säkert flera timmar sammanlagt igår kväll. La ner dockan, tog upp dockan, la ner filten, drog och puttade sängen fram och tillbaka i lägenheten.



En dusch skulle inte sitta helt fel efter middagen, eftersom jag inte duschade efter träningen då jag visste att vi skulle vara ute och leka. Jag ville inte frysa ihjäl!

Hoppas att ni får en mysfredag! Det är vad jag önskar att vi får här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0