Helgen

Det har varit upp och ner i helgen.
Lite sur på min karlslok, men nu har jag nog fått ur mig det mesta!

Dagens Millan:


Nu har vi precis fikat, vi har Matte här. Neo och jag bakade muffins. Mest för att hålla oss sysselsatta.


Tidigare idag var vi ute bara en kortis, utan vagn.
Moa såg ut som en lite fullgubbe som ramlade säkert 20 gånger.
(Klicka på de små bilderna för att se större format)
   



Trädkramare!?

Igår åkte jag till SATS och tränade själv-duktiga jag!
Funderade på att åka även idag, men vågar inte riktigt för igår kväll hade jag lite ont i halsen, svullna halsmandlar men idag känns det mer i käken och nacken, vet inte om jag håller på att bli förkyld?
Efter träningen kom fick jag äran att ha lite barn här hemma, Annelie var förbi och lämnade Robin, Amadeuz och Imra, det var jätteroligt att ha dem här, utan dem hade det varit en tråkig dag!
Jag lagade lunch, korvstroganoff med ris, det gick smidigt då Moa sov under den tiden.
Sen pysslade barnen, alla utom Moa, det var lite meckigt att hjälpa till med lim, en vass sax och en massa glitter, men det gick bra, fina resultat!
Annelie hade med sig fikabröd, så då hade vi lite fika, trevligt!



Ja, det var den här helgen det. Nu tänkte jag sätta mig och skriva veckomatsedel, skönt att ha det gjort då man inte känner sig så sugen på något speciellt och bara tycker att det är jobbigt att bestämma middag.
Men nu så känner jag mig manad till att göra det, nu när jag har druckit kaffe, mitt drivmedel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0