Kaffe, kladdkaka och Idol

Till middag blev det fläskfilé, ris och bea. Lite minimajs hade vi bara till det, kändes lite tråkigt, men varken Sebbe eller jag var särskilt hungriga och saknade båda två matlagningslust. Madde var förbi på en kopp kaffe förut, känns bra att få vara lite social med en annan vuxen idag också. Annars blir det ju bara att jag umgås med barnen, och med Sebbe såklart, men det är trevligt med lite vänner-sällskap.
Snart blir det kaffe och kladdkaka, med Matte som gäst.
Sen lägger jag och Neo oss i våran säng och kollar IDOL medan Sebbe och Matte spelar i vardagsrummet.
Moa la jag precis med välling efter ca 2 timmars gnäll, skulle vara skönt om hon somnade nu och sover till i morgon bitti, men jag tror inte att det blir så...
Ha en härlig Fredagskväll vare sig ni är nyktra eller fulla, pigga eller trötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0