Lite seg, hoppas jag blir piggare på SATS

Men herregud vad veckorna går fort, det är redan Torsdag! Jag hänger inte riktigt med. Fredag imorgon-vad hittar man på då? Idol troligtvis.

Igår hade Moa och jag Helena här på besök. Vi åt lite frukt och nya Ballerina pepparkaka.



 Framåt eftermiddagen fick jag huvudvärk, sen kände jag mig helt matt resten av dagen. Så när klockan blev 20.00 gick jag och Moa och la oss i våran säng.
Idag vid 7-tiden får jag sms av Annelie som undrar om vi skulle ha grabbarna hemma idag, så det har vi haft.
Vi åt frukost och plockade lite här hemma och gjorde oss iordning för att gå iväg till Annelie.
Där lekte vi lite, jag, Neo, Moa, Annelie, Amadeuz, Imra och Disa. Vi åt lite melon och satsumas.
Sen gick/cykla vi till Daisy´s och åt lite french hot dog till lunch.


Lilla Disa i vagnen, hemma hos oss.

Vidare hem till oss sen, lekte, drack te och åt digestive...
Jag är lite seg just nu, tänkte börja laga lite mat snart sen skall vi till gymet, hoppas jag känner mig lite piggare då! Men först tänkte jag skriva ett uppsägningsavtal på denna lägenhet som jag skall skicka till Haninge bostäder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0