Mest om gårdagen, men idag är det FREDAG!

Det gick jättebra att passa Disa igår, både Moa och Disa sov hela tiden i vagnen.

 


När jag var ute och promenerade i VH hittade jag en skylt som jag skrattade åt, att de inte kunde be någon som kan svenska språket att kolla så att det var rättstavat innan de trycker upp en sån  här skylt (man vill väl att det skall vara korrekt?);


"FROKUST"?  "FACACCIA"? "AUBERGINEN PUREE"? Bara några exempel på det konstiga som står på skylten.


Amadeuz följde med oss hem efter skolan igår, Moa blev nog lite småförälskad i honom, hon skulle sitta bredvid honom och klappa honom hela tiden.


Killarna som sitter och spelar, Moa softar i soffan med dem.

Nu ska jag äta lite mellanmål så att jag orkar träna. Så fort Moa har vaknat ska hon också få äta mellis sen åker vi till SATS. I eftermiddag ska vi åka och kolla på Neo när han inviger sin cross.
Kvällen blir nog som en vanlig Fredagskväll ungefär...Kött med klyftpotatis och bea...Idol...popcorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0