Mysprinsessan

Idag har vi haft lite städdag, eller rättare sagt- JAG har haft det medans Moa har röjt fram grejer istället, gud vad hon stökar ner. Ibland känns det som att det inte är någon idé att plocka undan, för det blir stökigt på en gång ändå. För att inte tala om dammsugningen, det räcker med att jag går och hämtar Neo i eftermiddag, sen är det grusigt och smutsigt igen efter skor och vagnen i hallen...men, men, nu är det städat och det känns skönt att ha det gjort på Torsdagar, så kan man slappa någorlund i helgen.
Ikväll ska vi träna igen-härligt!

Här följer några foton på min underbara, mysiga dotter (trots att hon stökar ner) hon står och river ner böcker och försöker spela fotboll i storebrors säng.

  


Snart ska jag och Moa äta lite mellis, kanske lite yoghurt med äppelbitar i, sen går vi och hämtar Neo, Moa är trött så vi blir tvungna att ta vagnen så att hon somnar. Imorse cyklade vi till skolan.

Jag ser fram emot dagens middag, köttfärspaj med sallad!

Förresetn gud vad veckan har gått fort, redan Torsdag. Imorgon så åker jag och Moa till Jamina så Moa och Rufus får leka lite, sen tänkte jag åka förbi Babyplanet och köpa blöjhinksrefill, ska även förbi Din sko och HOPPAS att de fått in de fina skorna igen. Imorgon kväll vet jag inte vad som händer, vi har endast ett barn då, neo ska sova hos farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0