Promenad på Söder

Jag måste verkligen köpa en ny mascara men jag vet inte vilken som är bäst!?
Min är snart helt slut, den är verkligen torr nu, men ändå så får man ganska fina ögonfransar
om man kämpar lite.


Idag har vi varit på Söder, Lisen var hos spåtanten som var en bestämd, märklig tant!
Under tiden Lisen var hos tanten, promenerade jag och Moa vid Hornstull strand.
Moa sa "hej" till i princip alla som gick förbi, vi kollade lite på fåglarna som badade.
Vi stannade och åt banan vid en bänk.
Det var så härligt, jag hade inga pengar att shoppa för och jag var långt hemifrån så jag kopplade av på riktigt.
Bara promenerade i den friska luften- jag och Moa.
Det är så det ska vara att vara mammaledig!
Fler inslag av detta önskar jag.



Nu gick Neo ut till Kevins gård, de kommer säkert in hit om ett tag.
Moa sover i vagnen, borde vakna närsomhelt.
Lisen är på väg-härligt att få vara mer social och fika lite.
Alldeles nyss pratade jag med Sebbe som skall jobba över...tråkigt...men får väl tänka på pengarna.
Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

ni verkar haft en trevlig stund Moa och du...

Spännande med spåtanten, jag gillar sånt...

Stämde det hon fick veta???

kram lolla

2009-10-29 @ 17:10:39
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0