Snart läggdags

Kom hem för inte alltför längesen. Eller tja...jag har hunnit lägga Neo och jag har duschat.
Vi var och hämtade mitt träningskort på SATS där Anders jobbar, vid Globen.  


Sen svängde vi förbi Anders, Jamina och Rufus på en kopp kaffe/te.
Och här har ni kusinerna, Moa och Rufus.

 



Imorgon (som förresten är min sista dag på jobbet, jippie) slutar jag lite tidigare, nämligen 15.45 då åker jag och Neo direkt hem till Annelie efter det att jag hämtat honom i skolan. Måste ju ge Disa hennes paket.



Nu väntar tvätten, Sebbe och jag skall hjälpas åt att hänga upp den. Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tant Kim - Bloggdesigner

Hehe ja jag känner också att det är bra med en agenda men sen är det några saker som jag helst skulle göra idag. Typ klippa mig skulle vara bra idag.

Hehe. Ja det blir bara kladdkaka och smörgåstårta. :P

Så mycket bakverk är det inte iallafall. men hemmagjorda saker iallafall. :D

Tack så mycket. :D

2009-10-02 @ 10:04:09
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0