Trött i kroppen!

Åh, det var längesen jag kände mig så här seg och sliten.
Förmiddagen var rätt så lugn, medan Moa sov la jag ut lite kläder på Tradera, kläder som Neo växt ur.
Sen åkte vi till Babyland och köpte "skåplås"- se lite senare i detta inlägg.
SATS väntade sen, tränade i 40 minuter.
Sen;

* Hem och gav Moa lunch sen åt jag lunch
* Duscha
* Föna håret
* Hämta Neo
* Handla på våran Ica för 450:-!!! Brukar aldrig handla för så mycket här på Ica, 
då brukar det bli en tur till IcaMaxi men jag kände inte att jag orkade med det. 
* Hem och baka negerbollar
* Hängde tvätt
* Lagade middag- pastagratäng
* Dammsög
* Sebbe och jag barnsäkrade ett skåp! Skruvade fast "skåplåset"

Jag känner mig alldeles förstörd i kroppen. Om 30 minuter väntar "The mentalist" sen tror jag varken att jag eller Sebbe (som har jobbat över och kom hem vid 18.30) orkar hålla oss vakna för att kolla på "Hells kitchen".

Imorgon bitti tänker jag väcka Neo med sång, paket och muffins med ljus i.
Min 6-åring! Tänk att för sex år sedan vid den här tiden låg jag på Huddinge sjukhus med värkar!

 
Sötkorv äter middag!


Så himla skönt med barnspärren! Nu behöver inte Moa röja ut alla Neos pennor och papper.
Nu vaknade Moa och hon bara skriker, så jag ska ta och försöka lugna ner henne. Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Nej men va härligt. :D Hoppas ni trivs i det. :D det kanske inte är ek i köket? :D

2009-10-20 @ 20:46:30
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0