Underbara barn mässan var det ja

Jag har inte haft någon helst huvudvärk idag. Jag har inte stressat alls. SKÖNT!
Tog det lugnt i morse med frukost och sminkning, Neo och jag åkte vid 10-tiden.
Neo höll sig lugn på mässan, han följde nöjt med mig dit jag ville gå, men det fanns ju lite saker för han att göra också. Det första vi såg på vägen in till stora mäss-salen var en vagn med Neos namn på.


"Neo" vagnen









En vagga eller vad det ska föreställa, verkar lite småmysig, men säkert dyr, och hur länge kan man ha en sån här då innan de börjar kravla sig ur de små liven?


Denna bild är från "Hem och villa" mässan, där inne var vi inte många minuter, kände inte att jag hade det tålamod som krävdes då det var så mycket människor och så trångt där inne.

Glada och nöjda och lite småtrötta efter alla intryck- här i bilen på väg hem. Skönt att man bor relativt nära.


Lite varuprover man FICK, bl.a bjöjor, te och en bok...


Det här var det enda vi köpte, eller Neo fick en sån här träbil fast med blå färg på, vart den är har jag ingen aning om, tycker att jag har letat överallt.


När jag åkte imorse fick jag dåligt samvete för att jag inte skulle umgås med Moa nu när jag inte jobbar.
Men det släppte ganska fort sen, jag är verkligen glad att jag åkte med Neo, lite egentid för oss, hoppas att han uppskattar det lika mycket som jag gör. Kanske inte, då 6-åringar inte har så lätt att känna uppskattning, men jag hoppas iaf att det blir ett roligt minne.


Idag har vi haft Sebbes bror Timmy här som middagsgäst, vi åt "kyckling cordon bleu".
Sen har vi ätit godis, Sebbe och Timmy har spelat Sebbes nya spel "Fifa 10" och de gör det än...Neo och jag har legat i våran säng och kollat på körslaget.
Neo ligger kvar där inne, undra om han har somnat? Jag går och kollar...
Ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej så söta ni är!

Jag tror han älskade dagen, det ser ut så. Det är lyx att kunna dela upp sig ibland och ge full fokus. Trevlig kväll vidare!



Kram

2009-10-03 @ 22:31:51
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Åh tack så mkt. :D

2009-10-03 @ 23:27:43
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0