Vårda förhållandet!

Konstigt väder. Imorse började det regna när jag och Moa cyklade från skolan. Och när vi tog bilen till IcaMaxi, då SNÖADE det! Fast snöflingorna smälte ner så fort de nuddade marken. Nu skiner solen. Som sagt-konstigt väder!

Igår hade vi Amadeuz här, det var jätteroligt, det är så kul att se Neo leka, speciellt med Amadeuz för de kommer så bra överens, bråkar aldrig. Här sitter de och gör pärlplattor.



Idag ska vi ju iväg och träna efter middagen, middagen som idag blir GI-lasagne istället för igår, då jag ångrade mig och gjorde pannkakor istället, hursom- Sebbe och jag behöver lite egentid så jag tänkte att vi skulle ta ett bad tillsammans efter träningen. Köpte lite "kärleksbrus" som man skall ha i badvattnet, lite levande ljus på det! Synd bara att vi inte har sånt stort badkar, det blir bättre i radhuset!
Sen har jag även bäddat rent, det är en av de härligaste känslorna- nybadad och får lägga sig i en nybäddad säng




Moa hon sover nu i vagnen här i vardagsrummet, vi har inte ätit lunch än, dock åt/drack vi god smoothie till mellanmål.
    
Smoothien rann inte ut något bra ur flaskan så jag fick mata Moa, hon blev inte helt överförtjust i den idén.

Ha en fortsatt bra Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0