Varit duktig!

Har varit och tränat. Känns riktigt bra då jag nu har lyckats med att träna utan att få huvudvärk-helt fantastiskt! Utan Sebbe hade jag inte vågat på en enda maskin, han fick visa hur allt funka först, sen härmade jag honom. Idag körde vi ben och mage. Jag gissar på ganska bra träningsvärk några dagar framöver. Under tiden vi tränade var Moa på minisats, det hade gått bra, hon var lite gnällig ett tag då fick de bära på henne. Men sen hade hon "klickat" med en kille i Neos ålder där och han gillade Moa, han hade en lillebror i samma ålder som Moa så de funkade bra ihop. Nu är det "The mentalist" på 3:an, sen "Hell´s kitchen", tänkte ta två knäckemackor, en med avokado och en med lax. Lite te till det tror jag. Hoppas Moa somnar snart, Sebbe ligger och nattar henne i våran säng. Just det ja, Neo fick nya jeans och en skjorta av sin pappa idag som han ska ha på sig på fotograferingen imorgon. Ska försöka ta ett kort på honom i morgon bitti.
Imorgon tänkte jag nog göra ett försök att gå till Handen med Moa, köpa strumpor till henne,  kolla på skor åt mig och leta presenter åt min stora kille som snart blir 6 år!
God natt så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0