Det var helgen det

Kollar på "Ensam mamma söker" samtidigt som jag skriver- gud vilken pinsam full kille som är med...jaja, det är han som gör bort sig, tror tyvärr inte att det blir han som vinner Ulrikas hjärta.

I Fredags blev det filmen "Barnhemmet", den var bra, inte så läskig som jag trodde.
Ïgår blev det lite spontanbesök till Skansen med Anders, Jamina och Rufus. Det är nog rätt tidpunkt på året att vara där, inte så mycket folk. Sen kändes det lite som att det kunde vara sista sommardagen, det var härligt det. Jag var så kär i Sebbe igår, kände mig alldeles nykär- härliga känsla. Men det kändes bra, från det att vi dagen innan bara blev irreterade på varandra så fort vi öppna munnen. Det är så jobbigt när man säger något och folk bara missförstår det man säger! På kvällen hann jag och Neo med storhandling.

Imorse var jag ute och sprang, första gången jag prövade att springa innan frukost-det var inget för mig jag hade ingen ork alls!
Senare på dan cyklade jag, Neo och Moa hem till Annelie för att leka och fika.
Sebbe har varit iväg och kollat på fotboll, vi andra hade Lisen här på middag, passade på att äta Lax när Sebbe inte var hemma. På tal om Sebbe så ligger han och sover nu, han drack nog lite för mycket...så nu sussar han...och Neo...och Moa. Jag tänkte också passa på att lägga mig relativt tidigt. Jag måste ju gå upp klockan 06.00 nu om vi skall hinna cykla på morgonen.

SKANSEN;


















Nu är "Ensam mamma söker" slut, och mycket riktigt, den fulla killen åkte ut i första avsnittet! Ha!
Nej nu blir det lite plock och tandborstning, sen väntar sängen.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ser ut som ni hade en riktig trevlig dag. tror ni gjorde rätt som var på skansen nu. Djuren piggare också.

2009-09-07 @ 13:16:16
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0