Fredag

Kändes sådär att åka till jobbet imorse...Neo var ledsen när jag gick, han är hemma med Sebbe och Moa idag för han har troligtvis öroninflammation. Han hade så ont...han vaknade flera gånger i natt.

Jag ska iväg till neurologen som ligger vid Globen på lunchen, ska kolla mitt huvud- jag tror ju att det är migrän, vi får se vad farbror doktorn säger.

Idag är det jag som har fika, jag kämpade på med mina äppelmuffins igår samtidigt som Sebbe satt som klistrad framför fotbollen som visades på TV. Natta var hos oss, men jag kan inte påstå att jag var så social då jag bakade och bakade...hon lekte med barnen.

Får se hur denna kväll ser ut, tror att det blir hemmagjord pizza till middag.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi tar igen det där med den sociala biten en annan dag :)

Puss!!

2009-09-25 @ 10:40:10
URL: http://nathaliiefolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0