Helgen

Igår åkte jag och Moa till Helena och fika, Neo var på kalas på Andy´s lekland.
Efter Helena åkte vi förbi mitt gamla jobb Babyplanet, där jobbade Anna-lena, det var en rolig överraskning (hon har inte jobbat där på 1,5 år)!
Sen åkte vi hem och hämtade Sebbe för att åka vidare hem till Anders och Jamina på eftermiddagsfika, Anders hade bakat så goda .......... tänker inte skriva vad det var han hade bakat för eventuellt tänkte jag bjuda på såna på Fredag när jag har fika på jobbet. Det var roligt för Moa att få träffa kusin Rufus och hans kusiner Nevin och Milea.
På kvällen var vi hemma, såg på kändisdjungeln, Neo åt godis. Matte Sebbes kompis var här. Vi spelade lite "Scene it", de drack öl, jag drack ett glas Dooley´s, tror ni inte att jag blev bakis ändå? Jorå huvudvärk vaknade jag med imorse. Men efter en Ipren så kändes det OK.
Idag har vi inte varit så jätteaktiva, var ute på gården en kortis. Sen var Madde förbi på "frukt-fika".
Nu är Sebbes kompis Micke här, pommes fritesen är inne i ugnen, så snart skall vi steka Chicken nuggets och göra sallad. Hoppas att eran helg har varit bra!

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

tack för titten i min lilla shop, blir så glad av att någon skriver några rader...

grattis grattis till radhuset, härligt skulle jag tro

kramar lolla

2009-09-20 @ 21:27:12
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nä nu får du ta och uppdatera damen.. Har ju inget att göra om dagarna på jobbet :)

2009-09-22 @ 21:31:33
URL: http://nathaliiefolkeryd.blogg.se/
Postat av: Millan

Haha, Ok. Ska ha det i åtanke...

2009-09-23 @ 06:53:38
URL: http://mullsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0