Sista måndagen

Idag jobbar jag sista måndagen innan mammaledighet! Jippie!
En måndag med huvudvärk, usch! Tog Ipren 06.30, hjälpte inte, tog Alvedon 9.30, hjälpte inte...
...så nu sitter jag här med min huvudvärk.
Jag började morgonen med besök på MVC för att be dem förlänga mitt p-piller recept. Men när jag sitter där och pratar och berättar varför jag är där kom jag precis på att jag fick ju p-piller recept på ett år, bara det att jag valde att endast plocka ut för 3 månader....så man skulle kunna säga att jag åkte dit i onödan. Det är tur att man kan skratta åt sig själv i allafall.
Men jag blev kvar där i 10 minuter ändå, vi pratade huvudvärk och olika p-piller.

Ikväll blir det mys för mig och barnen, Sebbe ska iväg på fotbollsmatch.
Och när Sebbe inte är hemma passar vi på att äta fisk. Det blir sprödbakad torsk med kokt potatis och äggsås.
Bara huvudvärken släpper lite så att jag överlever denna dag.

Jag älskar mina härliga barn, de är så goa. Jag tänker så mycket på dem när jag är på jobbet, undrar vad Neo gör just nu och hur han har det i skolan, hur det går för honom på gympan idag när han har varit hemma och varit sjuk i helgen...så tänker jag på min goa Moa, hon är så söt, hon gör så roliga saker nu.
Imorse när Sebbe kom in i köket där Moa var, då hade hon öppnat skafferiet, plockat fram russinpaketet och satt i köket och åt russin! Busfia! 

Kommentarer
Postat av: Anette

hejsan! har du varit hos en kiropraktor? Det är faktiskt en ganska bra ide. Huvudvärk är inte så kul att ha, så prova vet jag. Lycka till.

2009-09-28 @ 17:49:40
Postat av: Millan

Hej Anette! Nej jag har ju inte provat det...Sebbe har tipsat mig om det också, lite läskigt...men känns som att det är värt ett försök.

2009-09-28 @ 19:36:59
URL: http://mullsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0