Snart god natt även för mig

Ikväll innan läggdags spelade jag och Neo en omgång "Scene it", han vann!

 

Nu sover barnen, Neo i sin säng, Moa i våran säng.



 
La Moa med välling i sin säng förut, men som vanligt så somnade hon inte av det. Någon timme senare somnade hon på mig i soffan, jag gick och la henne i sin egen säng, hon vaknade på en gång, jag orkar inte bråka så jag la henne då i våran säng. Alldeles strax ska jag gå och lägga mig bredvid henne. Men först ska jag ringa min karl för att se om jag lyckas få hem honom från Solna/Sundbyberg där han nu dricker öl efter fotbollsmatchen.


Kommentarer
Postat av: sara

hek, fin blogg .allt bra?:)

2009-09-29 @ 11:29:46
URL: http://sarafridajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0