Snurrilisnurr

Oj, vad det är mycket som rör sig i min skalle.
Jag är en riktig grubblare, tänker för mycket.
Eller så är det bara så att jag har för lite att göra- ett icke aktivt liv som gör att jag tänker en massor och PLANERAR och funderar.
Just nu är det mest bank, lån, handpenning, flytten, vårat nya radhus, möbler/inredning, det faktum att av Sebbes och mina föräldrar så är det bara hans pappa som vet att vi har köpt radhus- inte hans mamma- inte min mamma- inte min pappa- inte ens mina bröder...lite tråkigt, kanske skulle höra av mig till min Max och berätta iaf?

Sen tänker jag på vad jag ska handla i helgen, Moa måste ha en jacka, mössa, halsduk och vantar.

Tänker även på att det är väl lika bra att börja handla presenter åt Neo, det ska ju denna lön räcka till.

Vill ni kanske se kort på huset?
Här ser man lite hur det ser ut på baksidan, ni ser även vardagsrummet och köket.
Jag längtar!






Snart är det helg, undrar vad vi skall göra då? Hoppas att Annelie med familj vill träffas en stund, hon har ju fått en liten Disa! Omständigheterna gör att jag har Neo även denna helg, får se vad vi hittar på. Jag är lite splittrade i mitt tankesätt. Dels tänker jag att vi borde åka och bowla eller åka och bada på Eriksdalsbadet eller något liknande, samtidigt som jag tänker att vi skall spara pengar just nu, inte spendera dem! Men vad finns det för gratisnöjen? Kanske picnic i Bläcktornsparken? Då är det bara bensinen som kostar.

Kommentarer
Postat av: Petra

ÅÅ så fint det är. tror ni kommer att trivas jätte bra där

2009-09-25 @ 14:36:23
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0